Sad, but true.

Hatar allt just nu. Allt går åt helvete och jag är så uttråkad så jag vill göra något, men jag vill samtidigt inte. Jag vill vara ifred, jag vill ha sommar och jag vill kedjeröka i flera timmar, tills inte lungorna tillåter längre. Just nu är allt bara bajs. Det känns nog bättre imorgon. Hoppas ni har det bättre. Vi hörs, Hoj.


Kom ihåg, allt kommer fram till mig tillslut.
Jag har kontakter från alla håll och hörn.
Om det är något du stör dig på, eller något du vill
så är jag den personen du ska säga till, och inte någon annan.

Jag tål att höra sanningen, och även om jag inte skulle göra det,
så tål jag den mer än snacket bakom min rygg.
Jag vet, vet du.

Jag vet nästan alltid.

Kommentarer
Postat av: cari

jag veeet jag hörde det, så jävla särt ! skellefteå måste ju vara en av sveriges mest mobbade städer...........

2010-03-11 @ 19:56:35
URL: http://carielle.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Men tänk att om några dagar kommer jag hem och kramar om dig, då kommer hela världen se ljusare ut! Sen ska vi hoppa omkring på rosa moln, äta godis och såntdär allmänt kul! :)



Puss min finaste Mattis! <3

2010-03-11 @ 22:50:31
URL: http://ellinoroskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner