1 Maj.

Det gillar vi!

Jag vet dock inte vad som hänt med mig på senare tid. Det har gått hål på mitt skal så jag vet varken ut eller in. Jag som brukar hålla allt inom mig har blivit som en öppen bok. Jag hatar det, bokstavligt talat.

Nu ska jag göra något.
Det blir antingen att skriva på svenskan, att se film eller sova. Eller kanske alla samtidigt, hehe. Näe, nu får mitt stressmonster där inuti ta det lilla lugna så ordnar sig allt därefter.

Tack för att ni finns allihopa. Förlåt för min bitterhet, jag gillar er egentligen. (De flesta av er iallafall).

Take care, puss.



Who will remember your name?

Kommentarer
Postat av: Simon

Det är lite personligt, men kan kanske berätta sen nån gång.

2010-05-01 @ 19:05:06
URL: http://bananarevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner