Come on and let it go.


Hej på er allihopa! Jag är nyss hemkommen från skolan.
Har varit en rätt mysig dag idag, och ikväll vankas det fest. Vi får se hur det blir imorgon, om det blir något då också eller inte. Vi får se helt enkelt. På måndag måste jag prata med Katarina om idrotten och på onsdag med Linda om svenskan. Sen måste jag prata med Maggan och Ylva om teater hmm.. det borde vara allt. Det börjar dra ihop sig nu, och det känns ända in i märgen.

Eller okej, där ljög jag. Jag kan faktiskt inte ens fatta att vi ska ta studenten snart. Stå där i våra fina studentklänningar med mössan på huvudet och ett plakat i handen. Massor av pussar och kramar av sina nära och kära och tårar från klasskompisarna. Fyfan. Det är förtusan min tur nu. Jag fyllde ju nyss femton? Vad hände liksom?

Jag minns då Orre, Lundie och Linus tog studenten. Det var ju alldeles nyss. Och när Frida, Jossan och Andreas tog. Det känns som igår. Och snart är det fan min tur. Herreguuud. Det är fan typ bara en månad kvar. Imorgon är det en månad kvar till balen. Jag kommer vara så nervös, men det kommer vara så fint. Kanske t .om jag kommer börja gråta, och det mina vänner är väldigt sällan.

Fan. Nu är det dags att ta vara på den sista tiden. Men hur fan kan man 'ta vara på' egentligen. Man går ju med dem varje dag, och vi kommer ju säkert festa med varandra och umgås mer osv. Det går ju liksom inte att ta vara på så många fler sätt. Hur man än tar vara på så kommer man alltid önska att man gjort det mer, och hur man än vrider och vänder kommer man alltid att sakna varandra. Men det kommer samtidigt att kännas så jävla bra. För att nu har vi alla suttit och förberett oss i fågelboet, men snart, alldeles snart är det dags att prova på vingarna. Alla gör vi våran egen resa, och ingen ska få hindra oss.

Vissa av oss kommer aldrig att träffas igen,
men då får vi iallafall vara glada att vi fick träffas och få en tid tillsammans. Minnen är det finaste man har, och om det är något man ska ta vara på, så är det dem.

Här bjuder jag på några gamla bilder från min mobil. Tyvärr hade jag inte bilder på alla
Och jag hade bara bild på en dansare på den här datorn (fotade med mobilen).
Det blir bättre sen, hehe jag lovar. Ska försöka fota en massa på studenten ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner