En onödig värld att dö för.

Varför ska alla dö egentligen? Heith Ledger, Brittany Murphy, Ronnie James Dio och nu Paul Gray. Jag har nog glömt en massa, men det är fortfarande sjukt. Varför ska alla dö? Jag är inte så jätteinsatt. Dio visste jag inte vem det var, Brittan funka ju och Heith var jag  förälskad i. Paul Gray, varför jag bryr mig? Ja för att jag tycker Slipknot är ett bra band och det är onödigt att någon ska dö. Vila i frid iallafall.

 

http://arimaster.files.wordpress.com/2009/11/paul_gray_at_mayhem.jpg

 


Kommentarer
Postat av: fuckit

Liksom wtf........................ inte veta vem dio är och sen dessutom sörja slipknots bassist.... jak plir ledsen.... :(

2010-05-29 @ 02:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner