This time we're here to stay!

Nu har jag nyss varit nere och ätit världens godaste varmkorv, nämligen sibyllakorven på burk då som är en lite större och mildare version av bullens. Mumma! Efter det hjälpte jag mamma att bära upp vinterskor på vinden och sen noppade jag hennes ögonbryn. Har även pratat med Linda, min käre kusin för ett tag sen. Man blir så himla glad.

Om du ser det här Linda så kanske vi kan umgås på lördag eller söndag? Myskväll och grejer. Vi ser väl helt enkelt. Idag har varit en slappardag, och jag tänker inleda kvällsmyset med Lost eller någon film. Vi ser väl. Imorgon blir det fixa mobilen, eller rättare sagt simkortet, sen blir det Piteå. Soft, hihi.

Och föressten. Grattis i förskott Caroline. Tänkte du kunde få ett litet grattis här också(:

Btw. Bara jag som längtar till alla sena sommarkvällsfester, grill, god mat, goda drinkar och världens bästa människor? åååå memories. Men snart är vi tillbaka.

Aja, time to go. Min dator är cp, som allt annat som inte vill fungera. ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: cari

NAW :]

2010-05-15 @ 01:49:58
URL: http://carielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner