Never say N(ever).


Sa adjö till Mats för nån timme sen?
Han kom förbi med Pizza med champinjoner, kebab och skinka på. VÄRLDENS bästa Mats! Sen åt jag Pizzan med världens softaste tysk, nämligen Ludwig! Nu ska jag tråka ut er med en snabb lista som jag snodde på Emmas blogg.

Jag har insett att jag måste ta tag i mitt liv.
Jag lyssnar på Infected mushroom för tillfället.
Jag pratar osammanhängande.
Jag tycker om väldigt mycket.
Min bästa vän har mig vid sin sida så länge den tillåter.
Min första kyss var slemmig.
Jag avskyr den mänskliga rasen, och bakad potatis.
Kärlek är världens bästa och sämsta känsla.
Jag kommer alltid kämpa för det jag tycker är rätt.
Jag gillar att dricka alkohol.
Jag är hemligt förälskad i min katt.
Sist jag grät minns jag inte.
När jag är glad är jag störd.
När jag vaknar på morgonen vill jag somna om.
Innan jag går och lägger mig röker jag nog en ciggarett, borstar tänderna och ser Lie to me.
Just nu tänker jag på hur sjuk världen egentligen är.
Idag har jag inte gjort mycket vettigt.
Inatt ska jag sova gott.
Imorgon kommer jag träffa mina klasskamrater.
Jag vill verkligen inte sluta här på Hampnäs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner