Ond cirkel.



Jag tror jag kommer bli galen.
Typ. Om inte nu, så snart. Om det fortsätter.

Idag är en sån dag. Det har varit så ett tag nu, men igår blev det påriktigt. Blurrigt. Jag vet inte riktigt varför, eller jag vet varför men jag förstår inte. Vet heller inte hur länge det kommer att vara, allt jag vet är att jag behöver mitt space. Jag har stängt in mig i mig själv. Inget jag riktigt vet hur jag ska beskriva heller, och det är inget ni behöver fråga om. Jag berättar ifall jag känner det nödvändigt.

Allt handlar alltid om nyfikenhet. Oftast iallafall. 97 fall av 100. Jag är själv likadan. Och ja, jag är en dålig människa. Den mänskliga rasen är så fruktansvärt överskattad. Enkel och äcklande. Fin och ful, fruktansvärt ful. Men samtidigt underbar. Oförståelig, kass, charmerande, förvirrade etc etc. Det gör mig tokig.

Jag vet inte vad jag vill.
Jag skulle vilja ge någon världen
för att sedan se någon annan slänga bort den.
Jag vill lyckas, se andra lyckas.
Likaså misslyckas.
Jag vill att någon frågar hur det är,
MEN JAG VILL VARA IFRED MER ÄN NÅGONTING ANNAT.

Jag är ett mellanting, fantastiskt dubbelmoralisk och väldigt förvirrad.
Ärlig dock. Men ändå en bluff.
Det jag vill mest av allt är att veta exakt vad jag vill.

Jag vill spy på allt. Pyttipanna över hela världen.

Vi borde ha varit utdöda för längesen.


Nu - cigg och musik.
Ska låta mitt liv rinna ut i den älskade musiken idag.
Idag behöver jag det. Musik, cigg och ensamhet.
Vi skulle ha varit lediga idag istället.



Feel the rythm.

Kommentarer
Postat av: H

du vet att jag finns här. om du behöver!

2010-11-18 @ 19:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner