Thumbs up!

När man tror att det inte finns något mer gott i människor så kommer en individ som bevisar motsatsen. Dina ord värmde Lilly. Tack. Tänkte även lägga in en kommentar som uppstod när jag och Alexander umgicks idag.

Alexander: Vad är du mest nöjd över med din kropp?
Jag funderar ett tag och svarar sedan.
- Levern, den har fan klarat sig så jävla bra.

Och några sista ord från mig. Om ni ändå ska vara elaka kan ni väl åtminstone våga stå för det, så jag kan få svara eller "försvara" mig. Om man är anonym och skriver något elakt finns det ju inget mer i åtanke än att vara just elak och trycka ner den andra människan.

Tack för mig, nu drar jag och Ida till Hampnäs! Ses där.

Kommentarer
Postat av: Marcus Sjölander

Det finns gott om godhjärtade människor där ute. Det kan vara svårt att se dem, men oftast finns de där vi minst anar det. Och när man möter någon så påminns man oftast om varför världen faktiskt är vacker. Man ska inte förlora hoppet. Oavsett hur svårt det kan tänkas vara. :)



Sedan är det bäst att bara ignorera människor som enbart vill vara elaka. Eftersom de absolut inte är ute efter att diskutera så är det inte ens lönt att säga något till dem. De bryr sig ändå inte. Man ska inte ägna en tanke åt sånt folk. Om man gör det blir man frustrerad och förbannad. Och på så sätt har de vunnit. Ge dem inte makten att påverka dig, det förtjänar de inte.



"Diskutera aldrig med idioter. De drar ner dig till sin nivå och klår dig med erfarenhet" ;)



Nu, njut av dagen =D

2010-11-04 @ 14:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner