We were too dumb to run, too dead to die.



Nu håller jag på att dra ner Lie to me.
Ska börja om och se det. Och kanske Fringe... hmmm kan inte riktigt bestämma mig. Saw 2 är föressten en rätt dum film. Varför följer han inte bara reglerna liksom? Dumt.

Snart är det dags att åka tillbaka till Hampnäs. Och även fast jag inte varit i Skell så länge så kan jag nästan säga att jag redan är less. Vad fan är det för sätt vissa har? Uh. Aja, allt löser sig. Nu kikar jag på kissarna, pöta är dom. Idag fick jag en ny kudde. Vet inte vad mer jag ska skriva. Ha en fin kväll!


I would have told them then
they were the only things
that I could love in this dying world
but the simple word "love" itself
already died and went away

This was never my world.




Kommentarer
Postat av: Sara Botwin

tack=)

2010-11-03 @ 00:57:47
URL: http://nojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner