USA = Ögongodis.

Hej! Har inte så mycket tid att skriva ett inlägg men kan formulera mig snabbt. Jag vill först och främst be om ursäkt för den glesa uppdateringen under dom här två veckorna, ni har säkert varit nyfikna *host. Men jag har njutit till fullo av min semester och det tror jag även ni förstår.

Det är med både glädje och sorg jag kommer lämna detta ställe, mest sorg då eftersom jag gärna hade stannat någon vecka till, men är glad för tiden jag fått här.

Under min tid här har jag fått se lite på den amerikanska kulturen och allt bra och dåligt som kommer med den. Eller inte allt, men en del. Jag älskar verkligen USA men Sverige kommer såklart alltid att finnas varmt om hjärtat också, vi är så otacksamma för allt vi har.

Det har uppkommit lite komplikationer gällande resan, men inget att oroa sig över, det lär ju lösa sig ändå. Snart är jag hemma på Hampan, men först ska jag såklart till Stockholm och fira min kära kusin Michael som fyller 30. Grattis i förskott!

Nu är det dags att packa klart och sedan fixa det sista. Snart ses vi igen. Puss och kram!

 

Goodbye America.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej !!

Det är tur att du är myndig eftersom du har tatuerat dig i Jacksonville .

Är förstås nyfiken på vad det blev för något du etsade fast för livet att bära .

Har snöat här men hinner tina bort men blåser storm i alla fall när jag o Igge var ute kring tio på fm .



Ha en trevlig resa hem och krama syrran samt Georgia.

Hälsa familjen att vi har minsann vinter snart ..Hihihi



Mamma längtar efter dig . Din buskatt Cobra har vält en blomkruka som gick sönder m massor av jord på golvet ,Grr säger jag . Men nu sover de så sött på din säng de små liven .



PUSS /KRAM från din enda mamma i världen



(om du vill kan vi prata när du landat på Arlanda

skicka bara ett sms så ringer jag upp)

2010-10-14 @ 15:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner