Ohlalaaa rompaaah.

skrev detta igår:

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag.
Tänkte uppdatera igår med roliga msn konversationer som att Moa trodde min katt hette Bensin och att Emil sa att han softade, soft air gun utan air gun.... äh skitsamma. Kul var det iaf.
Mitt nätverkskort är iaf konstigt och halvpaj. Därför det inte riktigt går som jag vill. Imorgon kommer Mats och hälsar på, det blir trevligt. Han är nog redan i Husum vid det här laget. Då får jag äntligen hit min älskade vinkyl!!!!!!!! och ja.. sen ska vi handla lite grejer.
Har varit sjuk nu ett bra tag och varit hemma från skolan. Men det har behövts. Glöm inte att kika in min andra blogg heller, min internat aka skolblogg mattisfrånmattisborgen <<<<klicka.
Vi lär ju höras mer. Ring och smsa om ni saknar mig, mina kära vänner. höhö. Adjö.
Uppdat: Nu har jag dock fixat nätverkskort hööhöhöhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner