Cold hearted.

Godmorgon mina undersåtar, översittare och medmänniskor! Hur har ni det? Själv har jag nyduschat, eller tja för ett tag sen, och ska borsta håret. Intresseklubben antecknar hoppas jag.

Såhär fint är mitt hår föressten då jag duschat det och inte borstat. Så vet ni det, tänkte jag.


Fin va? Tänkte det. Får en kick egoboost varje gång jag ser mig själv i spegeln..... Höhö. Gardinerna är dock gräsliga. Att jag inte blivit galen för länge sedan? Hur som helst. Idag blir det lektion som vanligt, fast vid tio då, fast först blir det operation väcka Elin. Sen ska Helena komma med lite tips om mitt personliga brev, sen ska jag skicka in de sista ansökningarna till skolorna. FAN vad nervöst. Jag ska stå inför en jury och spela teater? Urk. Fast fan vad spännande, och fan vad nyttigt. Trodde jag aldrig om mig själv för ett år sedan. Knappt så jag tror det nu..

 

Aja, nog om det. Det kommer säkert gå vägen iallafall.. Vägen så att jag kommer överleva iallafall he heeee. NOG om det sa vi. Ja juste. Nu ska jag fortsätta göra mig klar, ha en fin dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner