WHAT ARE WORDS?

Idag såg vi på isföreställningen, och jag kan säga redan nu att det är INTE sista gången. Fyyyyfan så jävla bra dom var. Dock var det en tjej som fick en skridsko i benet, så det gick hål. Mycket blod. Inte min grej. Hursomhelst, huuuur bra som helst. Frågan är varför man inte ser sådant oftare? Sjukt vad skickligt folk det finns i världen.

Har dessutom verkligen trivts i helgen pga min fina Helena. Har fått mycket tid med henne och det känns verkligen bra i hela kroppen. En sån bra människa borde alla ha. Fast jag är nog allt lite ego om henne också. I helgen har jag fått vara hennes mamma då hon har varit sjukling. Känns vuxet. Hihi. Nä men TACK till dig min fina älskade Helena för att du tar ner mig på jorden, hjälper mig med allt och ger mig råd då jag behöver. Det är omöjligt att beskriva i ord hur tacksam jag är.

Nog om det, mitt öga värker, och Helena (ovanligt ;)) gav mig tipset om att dutta med koksalt, så det ska jag göra nu. SAKNAR FÖRÖVRIGT IDA. Ida snart kommer jag hem!!!!!

 

Saknar sommaren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner