CHRISTMAS PRESENTS

Först och främst så var ju min nya dator som en ny julklapp åt mig själv, sen fick jag ju en ny fin röd jacka för några veckor sen i förskott av mamma. Igår fick jag en bh och ett par trosor av min syster (som jag inte hunnit pröva ännu) och vääääärldens bästa film genom tiderna av mamma och Mats, nämligen denna:

Perfekt då man är sjuk och känner sig ynklig. Meeeeeen, jag haaaatar att dom har lagt till nya fula scener som inte fyller någon funktion, varför ska de förstöra (eller som dom tycker "förbättra") något som redan är ett mästerverk. Om ni inte förstår vad jag menar så har ni ett exempel nedan. Fan Simba har inte ens samma röst och det är inte ens samma animering eller vad man ska kalla det. Usch.

 

Sen har de ju ändrat i fler t ex. Bambi och skönheten och odjuret... VARFÖR???

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner