DET REGNADE IDAG OCH DET FINNS EN MENING MED DET

Känns som att idag är en bra dag! Igår föddes Moa och Pontus lilla skatt, kan det bli bättre? GRATTIIIIIIIIIIS!!!!! Och idag känner jag mig faktiskt kryare än vad jag har gjort på en lång tid. Kanske att jag sakta men säkert börjar bli friskare? Hoppas verkligen på det! Nog för att jag inte är säker på att jag hinner träffa mina vänner här i Skellefteå, men lyckliga jag, så har jag ju vänner som stannar kvar, och finns här tills nästa gång jag kommer, ifall jag inte skulle hinna.

Även om det känns lite tungt och sorgligt just DET, så känns det iallafall bättre med det mesta andra som sagt.

Nu ska jag kika runt en stund till på internet, sen ska jag fortsätta sova tror jag. Välbehövligt.

En bild på mig och mitt fuckade ögonbryn. Tur att hunden som ligger med mig i sängen inte bryr sig om att jag har ett sånt iallafall ;)

 

Ser jag inte liiiiiiiiiite friskare ut ändå? (Snälla säg ja!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner