THE CHARMED ONES

Nu sitter jag vid Frittes dator och lyssnar på lite fin musik. Har varit en fin dag i form av matlagning, bak och Charmed. Dock så har jag varit lite ledsen nu på slutet av dagen, men det är nog inte på ett dåligt sätt after all. Jag behövde nog ventilera. Nu känner jag bara att jag vill ha lov och ta tag i mig själv. Mitt inre börjar gå itu, måste bli bättre på att ta hand om mig själv.

Hoppas att ni alla har det bra, och utöver det hoppas jag att min dator blir klar snart så jag slipper låna alla andras.

Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Frida

Alla har sina ups and downs my love. :)<3

2011-12-11 @ 17:55:03
URL: http://ritan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner