It takes a fool to remain sane.


Kommer nyss från matsalen där jag har käkat grillspett med tzatziki osv.
Funkade. Tidigare idag har vi haft föreställning och imorgon har vi fritt skrivande och sen börjar vi klockan fyra med att fixa iordning för ännu en föreställning. Gäsp. Bara fem föreställningar kvar nudå.

En annan god nyhet är detta:

"True Blood Season 4 has been given the green light by HBO according to their press release!  Many True Blood fans are extremely excited to hear that it is official that the series will be returning in the summer of 2011 for season four!  Congratulations to the entire cast and crew of True Blood regarding this wonderful news! Here is the official press release from HBO."

Källa.

WIHO! I sommar kommer alltså mitt kära True Blood att börja sändas igen, grymt!

Ikväll ska jag duscha, sova och kanske blir det filmkväll om någon orkar och är på. Vi får helt enkelt se. Annars ser jag nog någon film själv. På lördag blir det fest med dom gamla teatrarna, kuuuung! Då ska jag och finnen shotta lakrits som fan. Eller hur Anna? ;)

Vi hörs!

But I'm on the outside
And I'm looking in
I can see through you
See your true colors
'Cause inside you're ugly
You're ugly like me
I can see through you
See to the real you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner