King Cobra.

Blir att man tänker lite extra på sin kisse
hemma i Skellefteå eftersom att hon idag har blivit kastrerad (eller steriliserad). Hon var nämligen grymt jobbig och lidande när hon var i löpen så vi tog beslutet att inte låta henne lida på det viset, haha:( Hoppas hon repar sig fort nu, jag vill bara krama om henne, finkisse. Egentligen hade jag ju gärna låtit ta kattungar av henne, men det är ju egentligen bara själviskt då man egentligen inte behöver dom. Vad grym jag lät. Aja, det ordnar sig.

Fan vad klockan har sprungit iväg idag. Så mycket för en "ledig" dag. Nu är iallafall det mesta städat och jag har skickat en massa quotes av brecht till Helena som hon kan använda till programbladet. Sen ska typ alla andra ut och hänga upp affischer och dela ut flyers. Det blir nog bra, eller något.

Undrar ni något om pjäsen så är det bara att fråga. På återseende!

I stood beside a hill
Smooth with new-laid snow,
A single star looked out
From the cold evening glow.

There was no other creature
That saw what I could see
I stood and watched the evening star
As long as it watched me.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner