OH NO YOU DIDN'T. No, exactly! I did not.


Tänkte bara slänga in ett morgoninlägg lite snabbt.
Jag är vaken tidigare än vanligt. Hehe. Tror det beror på att vi ska ha foto idag. Fast tja, vi får se hur det känns sen. Känns sen? Jag märker att jag är tom i huvudet nu på morgonen. Fast ändå måste jag skriva ett inlägg, tror att beroendet kanske kommit tillbaka (hoppas!) Nu ska jag borsta håret, och sen tänderna, fast först en slags frukost. Typ.

Vi ser i vilken ordning allt blir, förhoppningsvis i den jag skrev. Ett lite värdare inlägg kommer nog sen. Kanske.



Eh.
Ja, adjö då.

On the day when the wagons come,
I just pray that you let me on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner