Visste du?


att jag vill: Ha en kram.
att min senaste kyss: Var fin.
att jag pratar: Fult och mycket.
att jag inte gillar: Känslor. Inte bakad potatis heller.
att min första riktiga kyss: Var dreglig.
att jag avskyr när folk snackar: När jag vill vara ifred.
att kärlek är: Världens bästa och sämsta känsla.
att jag gillar: Mina syskon.
att sist jag grät var: Pga skrattanfall.
att min mobiltelefon är: Ny.
att när jag vaknar på morgonen: Vill jag somna om.
att innan jag går och lägger mig: Längtar jag oftast inte till morgondagen.
att idag så är jag: Konstig.
att just nu tänker jag på:
Att jag inte tänker på något speciellt. Tränger undan det mesta.
att i natt ska jag: Sova och förhoppningsvis drömma något fint.
att imorgon kommer jag: Ha sovmorgon, sen skola.
att jag hoppas: På att bli något.
att just nu vill jag verkligen: Bli klar med föreställningen.

Kommentarer
Postat av: elina

svar: Haha ;D

2011-02-10 @ 21:17:59
URL: http://sscarecrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner