Den goda människan i Sezuan.



Hej på er! Äntligen en uppdatering.

Var ju ett tag sen sist. Sitter nu i datasalen, ska bara föra över lite pengar sen ska jag duscha eftersom vi har haft akro och sen har jag sprungit lite på löpbandet. Efter en snabbdusch ska jag in till Ica och hämta ut papper så jag kan hämta ut datorn, blir första gången jag åker ensam om ingen annan vill haka på. Haha.

Aja, jag kommer höra av mig så fort jag kan, ni vet att jag lever iallafall och inte har gett upp bloggen riktigt ännu. Lev och må.

Bilden längst upp hade jag för jättelängesen på en gammal blogg,
vet inte vart jag hittade den från början, googlade väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner