FUCK YEAH IAN SOMERHALDER

Hej mina vänner and haters!
Ursäkta att jag inte uppdaterat något på det senaste men det beror på att jag lämnat in min laptop och jag minns inte koden till det trådlösa så jag kan inte sätta igång internet på den stationära förrän Bert (datakillen) har gett mig koden. Troligtvis blir det imorgon. Shit! Vi börjar fan imorgon, det var ju nyss som vi fick lov. Helt sjukt vad det känns som att tiden springer iväg.

Hursomhelst, hoppas ni har haft det bra, och om jag inte uppdaterar så vet ni vad det beror på, NO internet. Får isf försöka blogga från mobilen, men det var något fel på det också, så håll ut mina vänner, det är inte sista gången vi hörs hehe ;)

Kommentarer
Postat av: elina

svar: Hehe så bra att jag inte är ensam om att vara nojjig :D Men man vet ju aldrig, kan ju sitta någon och kika på en utan att man ens märker nått =P

2011-01-09 @ 13:38:16
URL: http://sscarecrow.blogg.se/
Postat av: CECILIA EKLUND

SV Ja jag med tyvärr ..

2011-01-10 @ 20:25:28
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner