God of love.


Godmorgon på er allihopa,
vad har ni för er? Själv äter jag digestive chocolate bar, längtar inte till dom är slut, haha! Snart har jag fritt skrivande i två timmar, sen är jag ledig resten av dagen. TACKA VET JAG FREDAG! Funderar att springa på löpbandet även idag, men först ska jag kika om jag fått mina papper med posten, isåfall ska jag hämta ut laptopen idag också tror jag, tillsvidare får ni nöja er med gamla bilder här på bloggen. Kanske blir det vin idag eller imorgon, men det får vi se.

Ha en bra fredag kära medmänniskor!

I must admit that I

Been feeling so alone

It's what I am

it's what I've been

what I've become



Kommentarer
Postat av: Emma

ÅÅH SÖÖÖTIS!!! Är helt galen i boxrar, jag hade själv en boxer, sen jag var 2 år gammal tills jag blev 16, saknar henne sååå :( Men nu har jag en liten mops ist :)

2011-01-22 @ 18:54:46
URL: http://oursketchbook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner