He says; Im not in love, but Im gonna fuck you til somebody better comes along.

Jag vet att jag är världens mest offa person. Haha, men aa, somsagt så orkar jag inte om jag måste, och jag tror inte folk bryr sig väldans mycket om jag skriver eller inte, för jag måste ju som göra det för min skull. Min nyårs var bra iallafall och det är med både ångest och otrolig lättnad som jullovsdagarna närmar sig sitt slut.

Vi får se hur det blir med nyårslöften och sånt. Jag har två iallafall, men vi får se hur det går somsagt. Nu ska jag försöka sova eller nåt. Kanske spela. Är fortfarande fast på Kingdom Hearts för det går inte spara, inte ens på det nya minneskortet som jag köpte, sugigt. Aja, det löser sig.

Hoppas alla får ett fint år nu, det bästa hittills. Man kan ju alltid hoppas.

Vi hörs väl när vi hörs, och om det är något ni undrar tills dess - så är det bara att fråga. Take care!


Är det nånting jag lärt mig i livet,
är det att aldrig ta nånting för givet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner