Infinity.


Begravningen var fin
, och maten var god och festen efteråt var soft, men spårade en aning. Olles och dess folk är allt bra konstigt, men oftast härligt på sitt lilla vis också. Ja ack kära människa, hur funkar du egentligen?

Cobra har förövrigt gått och blivit kvinna, hon går omkring i sin lilla bubbla och jamar och åmar sig, har baken rätt upp i vädret och väntar på en man som inte finns. Jag tycker nästan synd om henne, kan inte vara roligt att bli sådär galet kåt och typ inte veta vad det är som händer med en eller vad man ska göra åt saken. Aja.

Tänkte bara uppdatera er lite, imorgon återvänder jag till hampan. Nu ska jag dricka lite cola, läsa lite bloggar sen gå upp och fortsätta läsa den engelska versionen av Twilight.. Ha det!


Igår på olles :) Vad hände med mitt hår?


Kommentarer
Postat av: hemliii

OMG DU ÄR SÅ SNYGG

2011-01-29 @ 23:38:21
URL: http://picturepuzzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner