2010 random bildbomb.

Uppe med tuppen, iallafall min tupp. Hehe. Tror jag har fått igen blogglusten litegrann iallafall, fast jag ska inte säga något egentligen för man vet ju aldrig. Dock så har jag ingen aning om vad jag ska skriva om, så jag kan lägga in några random bilder från 2010 istället (då min kamera fortfarande var någolunda fungerande och då jag visste vart laddaren fanns) som ni får njuta av. Och om ni vill ha lite  feeling kan ni ju trycka på PLAY först där jag lagt in en låt som påminner mig om USA och 2010 på ett bra sätt. Enjoy! ;)

 

Så, nu fick ni er allt ett litet smakprov från hela året 2010, inte riktigt kanske, men vissa bilder är rätt så jävla gamla. Det fula är att jag bara bläddrade igenom alla mina huller om buller bilder och tog några random som jag hittade (från 2010), så hittar ni er själva, eller om ni inte är med, ta inte illa upp, det bara blev så. HOPPAS NI NJÖT AV DET VACKRA "BILDSPELET och musiken om ni hedde igång den. Ha det bra, adjöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner