Jag har verkligen världens bästa vänner.



Efter en lång dag som inte verkade leda till något bättre
(förutom några uppskattade telefonsamtal :) kom Ludvig och drog mig ur fördärvet. Han tog mig till sin arbetsplats, öste mig full med slush och varma chips, sen spelade vi minigolf, blev petad på av norskar för att slutligen ta moppen tillbaka till blåa och prata om allt och inget.

I helgen väntar Kapten röd (min bästa bästa fina stora hjälte) och Movits som jag redan sett på balen (Lika grymma ändå). Dock vet jag inte hur det blir med alkoholförtäring eftersom min skattkista är tom fram till den 25. Dock vet jag inte vilka jag ska umgås med då alla vill och jag vill inte välja. Varför kan inte alla bara festa i en stor fet klunga som när man var femton och orädd? Suck.

Imorgon blir det lycksele, första delen av den långa resan. Och som jag har saknat min fina syster Ellinor, och som jag har saknat farmor, som jag dessutom inte träffat på flera år.

Nu blir det sängen för att läsa harry potter. Har börjat läsa hela serien igen. Är bara på andra dock, men läste ut halva igårkväll bara. Höhö. Smell ya l8r buddies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner