I am born to be free.

Igår blev inte mycket till uteliv även om vi var i Stockholmstrakterna. Kanske med lite mer pengar i plånboken, och lite fler folk som man känt, men jag tycker det var trevligt ändå, trivs att umgås med min fina Elin. Om några dagar är det dags att bege sig hemåt igen, men innan dess ska jag hinna träffa Helena, gå på One piece butiken och även träffa Malle igen tror jag.

Snart ska vi bege oss mot Elins fader, vad som hittas på där får vi se! Just ja, igår då vi satt i någon park sprang en livs levande råtta förbi, blev hur paff som helst. Det skulle mamma ha gillat, haha!

Kommer kännas konstigt att komma hem igen efter att ha flängt runt i hela Sverige, men även skönt. Och Sverige finns ju kvar. Alltid. Världens bästa och snällaste land, även fast jantelagen kan ta sig i pruppen och även svenskarna som går efter den :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ligger i din säng i Skellet nu. Känns lite konstigt att inte du är här också. Saknar dig och längtar tills vi ses min älskade lillasyster! <3

2011-06-04 @ 16:24:20
URL: http://ellinoroskarsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad skoj!

2011-06-05 @ 07:56:21
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner