Jag kom in.... JAG kom in!

Okej... och nu till någonting som jag inte har förstått än. Jag kom in på Molkom folkhögskola. JAG kom in, jag for dit, gjorde ett intagningsprov, två dagar senare, alltså IDAG, fick jag ett brev hem till Skellefteå. Mamma och Mats ringde och berättade att jag kommit in. Jag har inte fattat det än, att jag kunde.

Okej. Ni har nog förstått grejen nu, bättre än mig.

Vad är Molkom folkhögskola då? Jo det är en skola som inriktar sig på skådespelarträning både inom film och teater, hur ballt är inte det? Jag är så nöjd. Så i höst tar jag mitt pick och pack och drar mot Karlstad - Molkom. Jag kommer ha närmare till allt. Stockholm, Göteborg, Simon, Helena och ja... SKOLAN. Kommer få lära känna nya människor, utvecklas, ha roligt! Åh. Jag är så grymt peppad, även om jag inte har fattat det än då.

HÄR kan ni läsa om utbildningen, om nu någon är intresserad dvs ;)

Hämtat från sidan: 

Kursen innehåller:
  • Rörelseträning & röstteknik
  • Improvisation & dramatisk närvaro
  • Fysisk kommunikation & karaktärsarbete
  • Scenframställning & filmskådespelarteknik
  • Clown-, akrobatik- & stagefightingtekniker
  • Regi, friskvård & stresshantering
  • Teater- & filmhistoria, branschkännedom
  • Dans


Wow! Alltså wow! Ja okej, jag ska ge mig nu. Tack till alla er som tror och har trott på mig, utan er hade det aldrig gått känns det som! :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

FAN VA DU ÄR BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så jävla kul :DDDDDDDDDDD du kan ju räkna med att jag kommer och hälsar på :D puss

2011-06-01 @ 22:11:53
URL: http://picturepuzzle.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag är så stolt över dig. :)

2011-06-02 @ 13:54:41
URL: http://moawestermark.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag blir så glad för din skull hjärtat <3<3

2011-06-03 @ 14:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner