Veckan som varit.



Förlåt mina kära medmänniskor
om jag kommit in i någon slags svacka och inte skrivit på ett tag nu. Ni kanske vill veta vad som hänt?

Tisdag
på morgonen åkte jag hem från Södertälje där jag chillat med Elin i en underbar vecka, på kvällen kom jag hem.

Onsdag
hände typ inget tror jag.

Torsdag
var jag och solade med Ida och Oskar på falkan, eller dom badade också. Jag tittade på.

Fredag
var jag med och tittade på Idas skolavslutning, sen gick vi in på stan och kikade på alla studenter, varav hon bjöd mig på en läsk och lite hammis plus en cider som jag skulle dricka senare på kvällen då.. På kvällen var det fest i Oskars lägenhet med Ida, Hannah, Wille. Senare när vi kommit oss iväg till älven lite senare på kvällen gick dom andra till Bonnstan och jag följde Ludvig, Felicia, Henke, Linnea, Andreas in på Olles. En väldigt underlig kväll, och rätt negativ fast ändå positiv på vissa ställen?

Dagen efter, alltså igår, Lördag var det fest igen, varav jag fick en gratisfylla av bästa människorna som VILLE att jag skulle vara med, haha. Blev alltså förfest hos Felicia med henne, Henke, Thess, Ludvig, Andreas och Linnea. Sen drog vi in till stan lite för sent, pga osämja. Så vi gick aldrig ut någonstans, men vi träffade folk utanför frasses och Olles, för att sedan återvända hem, ungefär. Eller Ludvig skulle käka på krysset, men jag tog ett smart drag i att inte slösa pengar på mat och jag och Linnea återvände tillbaka. Hon var min vita springare som skjutsade mig på cykeln, hur snäll som helst. Sen senare pratade jag en stund med Simon över cam, åt lite tacos som var över sen var det dags att slänga in handduken. Klockan var kanske 05 på morgonen.

Jag vaknade vid nio, halv tio idag, Söndag. Gick ner och drack en massa vatten. (Oroa er ej, jag tog rent från kylen ;)) Sen gick jag och la mig igen. Vaknade nyligen, vid tjugo i fyra typ, av att Mats ringde och frågade vilken Pizza jag ville ha. Bästa sättet att vakna på ungefär. Så snart blir det kebabsandwish!


Det var lite kort vad jag har haft för mig. Idag ska jag ta det lugnt, se film och lite Elfen lied tror jag. Imorgon blir det städa, och på tisdag ska jag antingen gå på stan eller så får vi se. Jag har bestämt att jag måste umgås med Rebecca någon dag. Sen måste jag hämta mina saker hos Oskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner