And I wonder if I ever cross your mind? For me it happens all the time.


Just när jag öppnade den här rutan så hoppade Cobra upp på bordet,
halkade ner, tog mitt knä som stöd (eller liksom ovanför) och ba reeeeeeev. Det började blöda, men jag blev liksom galen och ba gick raka vägen till plåstret och hedde på. Innan jag fick panik liksom. Blodrädd. Nu kommer det säkert börja dunka i knät... haha nä. Men åh, varför skulle hon klösa mig för? Tänk om jag får allergisk reaktion?

Skitsamma.

Något jag mer undrar är varför jag vaknade. JO för att katten börjar tvätta mig i ansiktet, för att det kommer JÄTTEmycket solljus i mitt rum (misstolka mig inte, jag tycker om solen allaaaaa andra gånger ungefär UTOM när den finns i mitt rum när man egentligen vill sova. Hur ska man sova i ljus liksom?) Gick iallafall efter ett tag.

Gud vad jag låter negativ. Men känns som att jag kanske sa för mycket igår? Jag vet inte. Jag var ju ändå inte SÅ onykter. Var jättelängesen jag fick ångest efter jag druckit, kanske är ett sign? Den filmen måste jag föressten se igen (signs). Snart måste jag göra mat känner jag. Jag glömmer sånt?

Äh. Nu har det varit nog negativ stämning känner jag, over and out.

Believe in your dreams
that you see when you're asleep.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner