I wish you were here.

Tjatja bloggen! (haha) Nyss hemkommen från stan, och nu trycker jag godis. Har umgåtts med Reebok. Hihi. Hjälpte henne att hitta en tröja på Carlings som va jättenice, sen även ett armband och gardiner. Själv fick jag med mig nån sån här huvudvärmargrej sak. Haha visar sen. 20 kronor iallafall. Sen åt vi någon tacotallrik på victoria cafeet. Nu har jag minus på kontot :( haha. Det ordnar sig!

Justja. Synundersökningen ja. Jag har perfekt syn. Utom ett litet litet synfel som alla med bra syn typ har enligt hon som jobbade där. Skönt. Föressten. Människor är så himla snälla ibland. En man frågade om jag hade tappat mina vantar, även fast dom inte var mina så var det gulligt att han brydde sig. Fler såna människor, tack! Det pretty much gjorde min dag, och Rebban förstås.

Träffade även Cia en snabbis. Kul med folk. Ibland.


Jag glömmer för varje gång
jag lär mig ingenting
Jag har lika ond hand
med människor som med ting
Om jag hittar en ny väg ut
är den borta nästa dag
så fort nåt är bra för mig
förbjuds det enligt lag


Allt jag gillar upphör:Passa dig jag gillar dig.

Kommentarer
Postat av: rebecca

de ordnar sig, mat är viktigt. sötboll

2011-03-15 @ 19:18:00
URL: http://picturepuzzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner