Idag

Detta är en gästbloggning!


Idag kom jag och min kära bloggerska
fram till att min armhåla luktade kebab... Liksom WTF?! o.O
Så nu vet ni att det finns dedoranter som luktar kebab! Bara spring och leta sen köper ni det! Det är manligt!
Och detta är fan mitt första blogg inlägg i historien i mitt liv, vanligtvis hatar jag bloggar men ok bara för det är min kära väns blogg och med lite alkohol i blodet så klarar jag av att göra detta. :)

Annars då super ni upp er till en gudomlig nivå med en IRON lever?! Jag hoppas det iallafall!
Nu ska jag supa ner er kära bloggerska så antar att hon inte kommer vara speciellt kry på att blogga i morgon! :) Och hon GILLAR en viss person! Bara så ni vet! :D :D :D :D


Nej nu går jag och blir fuller med bloggerskan! Peace, over and out, Amore, puss puss, kyss och smek ge fan i gummi lek!

// MVH
En anti bloggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner