No colour left but black and white, and soon will all turn grey.


Förlåt för sjukt dålig uppdatering, ska bättra mig.
Hoppas jag! Ni har även blivit sämre på att kommentera. Vad vill ni läsa om? Vet inte ens om jag är en sån blogg som bara skriver om vad folk vill läsa... men hahaha.. ja. Det blir ju inte bättre av att det är döden dött i kommentarfältet. Aja, ska inte tjata.

Idag var jag och fikade med Moa på coop, sen följde jag med då hon handlade, sen dess har jag inte gjort så mycket. Spelat spel och tråkat. Timmarna bara flyger iväg. På lördag blir det fest. Är nog inte så peppad, men det kommer väl det också. Det tvivlar jag inte på.

Jag saknar hampnäs. Det är nog mitt hem trots allt. Själva stället alltså. Och vissa människor. Vissa. Ni vet vilka ni är :) Jag har lite Å som i Ångest när jag tänker på vad som ska hända sen och allt jag kommer sakna. Men då drar vi fram det positiva tänkandet, lever i nuet och tar en sak i taget. Done!

Ha en fin kväll allihopa.

It's still a question of
"How long will this hold?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner