LIST.

Lånade listan av Emma. Tidsfördriv...

1. Tre ord varför du sist spydde?
Jag var bakis.

2. Vad gjorde du 08:00 imorse?
Då sov jag.

3. Vad gjorde du för 30min sen?
Satt vid datorn.

4. Vad hände dig 1995?
Jag fyllde fyra år.

5. Vem fick dig att skratta senast?
Minns inte.

6. Vilken färg är din borste?
Svart. Tandborsten är vit och grön.

7. Vad köpte du sist?
Mat.

8. Vilken färg har du på din tröja?
Har många tröjor.

9. Var förvarar du dina pengar?
Banken.

10. Hur var vädret igår?
Soligt? Tror jag.

11. Vad ser du fram emot?
Att måla en tavla med Ida och
att träffa saknade Hampnäsmänniskor.





12. Snarkar du?
Inte vad jag vet? Fråga någon annan.

13. Vad är 15?
En moppeålder.

14. Vilken skostorlek har du?
37. 37,5. 38. Och ibland även 36.
Beror på skor.

15. Vill du klippa dig?
JA!

16. Är du över 25?
Om några år så.

17. Pratar du mycket?
Ja, ibland så. Eller rätt ofta faktiskt.

18. Kollar du på O.C?
Nej. Borde jag det?

19. Har ditt namn ett ”x” i det?
Inte sist jag kollade.

20. Känner du ngn som heter Steve?
Nej.

21. Hittar du på egna ord?
Ja, faktiskt rätt ofta tror jag.



22. Är du en typiskt svartsjuk person?
Ibland så, fast försöker att inte vara det.

23. Vad har du för mobil?
Samsung GT-S5230

24. Vem ringde dig senast?
Elin ♥

25. Biter du på naglarna?
Ja, tyvärr. Kan inte sluta.

26. Har du lockigt hår?
Nej. Tyvärr.

27. Vilken konsert ska du på härnäst?
Ingen aning.

28. Någon bra person i ditt liv just nu?
Ja, absolut :) Flera.

29. Hur många gånger har du svurit idag?
Säkert många.

30. Vilket ord säger du ofta?
Jag vet inte. Typ kanske.

31. Ska du till skolan/jobbet imorgon?
Nej. Möte.

32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist?
Jag minns faktiskt inte.



33. Vad borde du göra nu?
Jag vet inte? Borde nog rätt mycket.

34. Har du något smeknamn?
Määth, Mattis från mattisborgen, Mattis.
Sen massa random också, men folk säger oftast Matilda.

35. Sover du mycket?
Ibland.

36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor
I rymden finns inga känslor.

37. När var du sist ute?
Idag nångång.

38. Har du gråtit idag?
Nej.

39. Är du en glad person?
Ja, oftast. Eller glad och glad?
Är rätt neutral och tom typ.

40. Har du roligt nu?
Roligt? Nja.

41. Vad äter du helst?
Skräpmat. Tragiskt nog... haha.
Grillat är också sjukt gott.

42. Vem var du med sist?
David och Ida. I fredags.

43. Pratar du i sömnen?
Möjligtvis? Förut gjorde jag det iallafall.




44. Vem kramade du sist?
Någon av katterna eller hunden tror jag.

45. Nämn den bästa personen
Finns så många bra.

46. Tycker du om någon just nu?
Ja.

47. Vill du flytta?
Jag vet inte. Ibland.
Vill ut i världen.

48. Hur ofta borstar du tänderna?
Två gånger om dagen.

49. Är du egoist?
Är väl alla människor mer eller mindre?
Beror på situation. Tycker väl inte att jag är det
överdrivet jättemycket.

50. Gillar du att bada?
Ibland.

51. Skrattar du åt allt?
Skrattar åt mycket.

52. Vem får dig alltid att skratta?
Väldigt många.

53. Gråter du när du tittar på filmer?
Oftast inte. När jag tittar på Hachiko gör jag det iallafall.

54. När grät du senast?
Jag minns inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner