Winds of change.


Är så sjukt utmattad, vaknade nyss och kollade på klockan.
Vad mycket den är! Oj. Alltså jag har drömt sjukt mycket, inte lika skumt som vanligt men fortfarande skumt. Åh jag är så trött. Skulle kunna sova mer.

Och en annan grej. Jag vet att jag har namnsdag 14 mars, jag har stor koll osv, men sen då det väl är 14 mars då har jag glömt och har ingen aning om att det är den dagen. Inte för att det spelar någon roll, det är bara en dag med namn vilket är ganska dumt, men jag är så virrig.

Nu menar jag inte att jag inte blir glad då jag får gratulationer, för det blir jag. Skitglad. Fick ett sms av Rebecca. Hon som påminde mig. Tack Reb, du är så söt och go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner