Yes, I'm scared.

Hejhej! Nu är jag tillbaka igen.
Snart är det dags att äta porterstek och potatisgratäng. Fast egentligen är jag inte så värst hungrig. Tror jag åt för en lifetime hos Ida. Hehe. Och nu har jag äntligen sett en film i 3D. Vi såg Avatar på deras 3D tv. Det var coolt, fast sen laggade det, så vi får se klart någon annan gång eller något.

Kallprat.

Hur som helst så tycker jag att sommaren kan komma snart. Eller typ nu. Saknar den.

The brick I built now builds a higher wall.
See it crumble, hear me fall.
There hangs the fool, who once had it all.

Kommentarer
Postat av: Ida

Därför kan du ju tipsa dina läsare att inte köpa 3D tv för filmerna skiter sig bara :D

2011-03-06 @ 18:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner