I den södra delen av landet.

Sitter i en fotölj i Mys föräldrars bostad i Laholm och tapprar på tangenterna. Ute är det grönska och det ser ut att bli fint väder idag. Vi ska till Halmstad sen, för att handla lite grejer tror jag. Tror det hette så? Iaf så vaknade jag vid åtta, och dom flesta lär väl sova till, jag vet inte? Tolv? Så jag satt uppe och pratade med Mys pappa ett tag, han är trevlig, hihi.

Föressten, när vi körde hit så körde vi förbi Ullared, vi kanske ska förbi där på tillbakavägen. Blir lite till mig. HAHA!

Aja, hör kanske av mig senare, sitter vid Mys mammas dator så vi får se somsagt, har inte med mig min egna. Ha det bra, för det ska jag ha, söderut! (tjaaaaaat) Adjökens! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner