I sold my soul to the open road.

Nu sitter jag och tapprar på Malles dator, är nämligen hemma hos henne med Elin. Vi ska ha en liten myskväll/natt. Det känns sjukt att vi tre ses här i Södertälje. Eller det är väl mer konstigt för dom att jag är här och hälsar på! Men sjukt roligt. I en vecka är jag alltså här, nu ska jag väl inte tjata mer om det, hoho. Fan vad roligt det har varit att rundtura runt i Sverige och söka alla skolor och träffa alla människor, och att få avsluta trippen i min fina fristad Stockholm känns wonderful. Sen är det dags att återvända hem till min älskade mami och Mats och även till mina kära Skellefteåvänner som jag har saknat så. Världens bästa människor!

Nu ska jag inte skriva mer, men det kommer väl senare i veckan någon gång, kanske redan imorgon om ni har tur, eller otur. Höhö. Ha ett bra liv! Och Anna, du som tog dig tid att kommentera, Sverige saknar dig också, jag framförallt. Puss på Finland och Kullervo. Kram.

Adios mina fula medmänniskor, alla är vi vackra inuti. Eller utanpå.

Flumm. Åter igen, flumm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner