My hero.

Har plockat ut nästan allt ur rummet nu och ställt det utanför. Hoppas ingen tar det, haha. Nä men, nu är det städningen kvar bara.. eller bara och bara? Jag ska snart repa monolog också, det ska göras. Är lite stressad.

 Känner mig klar här på Hampan nu. Eller med utbildningen iallafall, jag vill ta ett steg vidare ut i världen, kommer dock sakna stället. Men det är viktigt att gå vidare.

Är på ett sätt stolt över mig själv som vågat söka alla dom här skolorna. Eller tja, har ju bara hunnit med två än så länge men det är ju tre kvar, nästa är på lördag. Wendelsberg. Tror inte jag kommer komma in då jag inte är så jätteförberedd, men just nu känns det som prio nummer ett att bara våga göra det. Har alltid varit så rädd för monologer, men i år ska det bli skillnad.

Jag undrar vilken av skolorna som kommer tilltala mig mest. Jag gillade verkligen Nordiska, väldigt fint belagt och jag blev helt frälst i arbetssättet. Att röra sig till musik bl a. Så underbart. Och vilka fantastiska föreställningar. Tror att jag skulle utvecklas där.

Jag vet inte riktigt vad jag skriver nu, är lite luddig i skallen. Allt jag vill nu är att det ska fixa sig med pengar så jag kan fixa sommaren, sen efter det kommer nog allt ordna sig. Förhoppningsvis även jag.

                                                                                                                   
                                                                                                         I just want you to know who I am.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner