Red riding hood.

Imorgon drar jag min kos från Karlstad och åker vidare mot Stockholm där jag kommer att mötas av min älskade quinna Elin. Därefter styr jag min kos mot Södertälje där jag ska bo hos henne i en vecka! Hinner säkert träffa andra kära bekanta under tiden också. Hoppas allt känns bättre sen.

Just nu känns det bra att få träffa min kära WOMAN! Kommer ju få träffa Helena också. Och kanske syrran och någon fler släkting om jag har tur. På tisdag den sjunde på morgonen sätter jag mig på bussen och åker hem mot Skellefteå. Livet leker, det är bara att jag inte vill inse det alla gånger.

Nu är jag trött och vill sova, lär nog dröja ett tag innan dom andra vill det. Har dock fått äta pannacotta och en god kycklinglasagne idag som Mys bror har lagat, så jag är nöjd. Aja, nu ska jag sluta.

Tack för att ni fina människor finns och dämpar min ångest, ni förstår inte vad ni betyder. TACK!♥

I'm gonna keep my sheep suit on
Until I'm sure that you've been shown
That I can be trusted walking with you alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner