This is how we do it.

Prinsesstårta, korv med bröd och massa bullar till fika, råvärt! Åt förövrigt en fjärdedel av prinsesstårtan, här bryr vi oss inte om andra! Nu läste nyss Johannes vad jag skrev och sprang, hahahah!

Nä men annars idag då? Jo jag har städat ur rummet, packat grejer med Mats, lämnat tillbaka min nyckel, ringt försäkringskassan och csn, hjälpt till att ställa iordning bord till middagen ikväll, haft kvartssamtal, osvosv. Nu gäller det.

Suger dock att jag inte får underhåll den här månaden, hur ska det gåååå? Allt löser sig. Ska bli kul att dra till Göteborg nu igen, hoppas bara att monologen löser sig.

Nu ska jag kika runt lite på internet, puss. Ha det bra mina vänner. Det här blir nog sista inlägget ever från Hampnäs! Har inte med mig datorn söderut heller, men ni lär väl höra av mig såsmåningom. Wish me luck, eller låt mig bryta benen. Höhö!

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner