Typiskt mig, första inlägget på länge med text blir ett negativt inlägg.

Hej bloggen (lol)! Jag har fortfarande huvudvärk, som ni kanske inte visste att jag hade ens. Och febern är kvar men har sjunkit. Hade 38 tidigare, och nu ligger jag på 37.5 som är på gränsen för mig typ.  Har ganska låga grader i vanliga fall, haha, så mycket är det ju inte ändå. Har hur som helst sovit i ungefär fyra timmar nu. Tror jag.

Dock så känner jag mig sjuk, trött och jag har ont i nacken. Idag hade vi iallafall roliga lektioner, och jag tog kort på Helena och Simons föreställning. Världens bästa. Jag känner att jag inte riktigt följer tråden. Har varit jävligt dimmig dom här dagarna, känt mig svimfärdig och inte riktigt känt mig verklig.

Nu ska jag iallafall sluta vara neggbög, för ikväll kommer en fin kille och ska umgås. Guldvärt.

Puss på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner