Winds of change.

Nuuuu sitter jag i datasalen med en viss JOBBIG person vid namn Elin, som inte kan sluta svära och slåss. He he, skämt åsido, men snart ska jag tillbaka till mitt rum och städa det sista. Det är fan påriktigt nu... Imorgon efter middagen sent på kvällen drar vi iväg, sen får jag träffa min fina. Om inte så länge får jag träffa min Helena också, och eftersom jag är inne i en fin pms period så börjar jag nästan lipa bara jag tänker på att få träffa henne, min fina bästa goa Helena. Som den 4 storasystern som mamma aldrig klämde ut ;) hahaha. Humor! Nu ska jag kika runt lite på internet, retas med Elin och sen blir det städa och repa manus. Puss på er!

 

The world is closing in
Did you ever think
That we could be so close


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner