BESIDES MAYBE THIS TIME IS DIFFERENT, I MEAN I REALLY THINK YOU LIKE ME

Som vanligt så har helgen varit toppen. Fredagen började i Disneys tecken, där jag blev sminkad av Tess till Scar. Efter det så blev det singstar, en massa skratt, och en massa glas vin. Sen blev det prisutdelning för bästa utklädnad, och då vann Jessie som Pinocchio. Kul, kul! :D

Lördagen började lite sämre. Städning, och en försvunnen platt tv från Nordan, som sedan hittades i ett skjul utanför skolan alldeles sönderslagen. Men polisen blev tillkallad och även en lärare från skolan. Pisk kommer vi få imorgon tror jag. Men jag antar att det är sådant som händer.

Senare på lördagen kom det som slog många helger och tillfällen med hästlängder. Föreställningen "Falling in love again" med Rikard Wolff. Jag säger bara det. Vilken utstrålning, humor, charm, och vilken röst. Blev helt ställd. Säger bara det, får ni chansen så se den!!!! Den får 10 av 10 möjliga. Sen köpte Simon hans självbiografi, och fina Rikard signerade den till oss båda. Resten av kvällen gick åt till att prata om det vi just sett, och käka lite på Mcdonalds innan bussen hem gick.

Innan vi sov, såg vi Ken Park - en mycket gripande film som alla borde se. Har dock sett den förut, men ville att Simon också skulle ta del av den.

Idag, så vaknade jag efter en välbehövd sovmorgon, myste lite med Simon, och pussade honom adjö och såg det nyaste avsnittet av Vampire Diaries. Sen gick jag och några till till pizzerian för att svulla lite till. Nu har jag varit på Nordan och hämtat min väska som fortfarande hängde utanför matsalen (phew), skrivit upp vad jag ska ha på kulturveckan som är kommande vecka, och nu ska jag vänta till Dexteravsnittet kommer ut. Annars får jag vänta till imorgon.

Senare ikväll blir det att boka biljett hem. Ska ta med mig Simon till Norrland om precis en vecka. Något jag egentligen inte har råd med, men det är så värt det kan bli. Minnen är så mycket viktigare än pengar. Sen får vi se om jag ska färga Fridas hår. (HUR SKA DET GÅ?) Annars får det bli imorgon.

Men kort och gott så har jag haft en toppenhelg, och det hoppas jag att ni också har haft! Adios!


(Har dock inga passande bilder eftersom kameran låg
i min bortglömda väska, ni får en annan gammal bild istället.
)

 

 

Faith is permitting ourselves to be seized
by the things we do not see.

Martin Luther

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner