BUDDHA

Ska alldeles strax gå och lägga mig. Tänkte bara skriva några rader innan det. Malin förvandlade nyss mitt rum till ett meditationsfort, hon tog mig in i någon slags mysvärld där man inte behövde tänka på något förutom sig själv och sin andning. Gick väl sådär, men jag känner mig redan lugnare. Vilken grej! Får bli en vana. Spärren ska bort!

Hon gick för en liten stund sen, men den svaga lukten av värmeljuset ligger kvar som en liten varm dimma i rummet. Vi pratade en stund efteråt. Hon är väldigt bra den där kvinnan. Buddhismens gudinna! Tack för att du är du Malin Mosell :)

Och en sak till. Det är inte jag!




Kommentarer
Postat av: Mamma skriver ..

Mamma har sin oas i stereorummet och därtill värmeljus o rökelse . Tänker på dig !! Vad bra att du har en feedback så nära dig !! Kram!!

2011-10-06 @ 17:18:51
Postat av: Malin

Tack för dina fina ord hjärtat!

You & me ska bli proffs på det här :)

U kicked ass igår & idag. Wiiihooo

Ha en sweet helg med Simon. Ses på måndag <3

puss & kram

2011-10-07 @ 18:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner