TRAVEL

Har hamnat i någon slags bloggsvacka, men tänker inte be om ursäkt. HAha. Är bättre att inläggen får komma när dom kommer. Kan börja med det tråkiga att jag typ varit rätt sjuk och hängig och bara sovit idag. Som tur var hade vi inga fasta lektioner utan bara rep inför treminutarna efter lovet. Imorgon har vi militärövning, men den hoppar jag, vill inte bli jättesjuk om jag får välja. Sen på torsdag är det samtal och rep och samma på fredag. Men Sinal vill inte börja repa än, så vi får väl se hur vi löser det där.

På fredag ska vi iallafall fixa och dona inför disneyfesten som nog kommer bli större än jag trodde, sen kommer mitt hjärta, sen på lördag ska vi se Rikard Wolff. Sen är det en annan sak som håller på att planeras, men det är jättehemligt än så länge. Hoho!

Ja. Det var det. Vi hörs!


I wonder if the things I did were just to be different
To spare myself of the constant shame of my existence


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner