And then I fell down yelling “Make it go away!” Just make a smile come back and shine, just like it used to be.


Något som kunde varit en bakisdag blev istället inte det
, fick den välbehövda sömnen, och ska nog snart ta en powernap till. Idag har jag hunnit göra pasta carbonara, men den blev inte lika god som vanligt eftersom att vitlöks creme fraichen smakade.....annorlunda. Aja. Ibland ska man misslyckas.

Har även hunnit städa lite enkelt, eller iaf plockat undan. Städat skrivbordet på datorn, ringt syster och grattat henne, försökt få tag i Felicia som också fyller år, men utan att lyckas. Sen har jag även pratat med Helena. Vääääärldens bästa, underbaraste vän! Alla borde ha en sån. Fast nä. Jag är egenyttig.

Livet går framåt, och vi har fått mycket att göra. Jag ser inte fram emot monologen, men vi tar en sak i taget. Livet ska inte få sänka mig. Inte en chans.





Kommentarer
Postat av: Rocio

Aaaw! saknar dig vännen! skickar en stor kram till dig! Ha det bäst, och lycka till med monologen!

2011-09-04 @ 02:27:16
URL: http://rockio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner