FIELDS OF GOLD

Godmorgon världen! Ni har verkligen varit duktiga på att kika in här märker jag. Dock har jag inte hunnit uppdatera någonting. Idag har resten av klassen visat upp sin karaktär, och idag efter maten ska vi dra oss in mot Kulturnatta i Karlstad, men eftersom det inte är obligatoriskt så är det en ekonomifråga för min del. Ska höra runt lite om någon har plats kvar i sin bil, annars kanske jag stannar hemma och kurerar mig. Lät som en plan!

Annars då? College fest imorgon. Och ska få träffa Malins syrra. Och Elin fyller år. Och ja... JAG har min dr faust imorgon. Jag är lycklig. (Dr faust är alltså ett vitt vin som slutat säljas på de flesta systembolag, så man måste beställa in. Men till min stora lycka fanns det i Karlstad) Och någon gång i helgen ska vi även börja snacka monologer. Och även fast jag verkligen INTE tycker om den typen av arbete, så känns det skönt att få komma igång så man hinner förbereda sig inför kommande veckor.

Nästa helg kommer min kärlek. Hmmmm, det var det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner