GOD BLESS

Fan. Jag somnade, och vaknade vid tio. Typiskt mig alltså. Nä, nu får jag rycka upp mig tycker jag. Utvärdering av helgen då? Nääää, det skippar vi. Kan bara säga att jag fick inte träffa Malins syrra för det kom saker i vägen så hon aldrig kom hit, jag var somsagt aldrig på kulturnattan på fredagen, och på lördagkväll förbättrades mitt mående med ungefär 1000 procent tack vare min fina Simon. Idag har det varit mys med Frida, pizzaätande, snack med monologgruppen och sen... sovande typ. Ännu en vecka har gått i världens hast. Jag måste lära mig stanna upp, och faktiskt andas. Påriktigt.

Och innan jag avslutar, så vill jag skicka en tanke till världens bästa person. Som alltid får mig att må bra, som är som en syster och en bästa vän på samma gång och som alltid kommer med råd när man behöver, och alltid får en att skratta hysteriskt utan att ens behöva anstränga sig. En sån där som-alla-borde-ha-men-jag-delar-inte-med-mig människa. Förlåt om jag inte gett dig den tid du behöver (Du säger att jag gör det, men jag vill ge dig ännu mer.) Jag vill ge dig min värld, för det är du värd, höhö. Jag längtar tills vi ses igen. I love you, min vackra allt i ett kvinna Helena Eckerstrand ♥ Glöm inte att du också är värd att njuta av stunden ibland, man kan och man har tillåtelse hjärtat, även fast det är svårt att tro. Jag är så stolt över dig, jag ska bli bättre på att visa det. Puss!






Kommentarer
Postat av: Helena

Jag älskar dig, Matilda! Du är bäst! <3

2011-09-19 @ 06:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner